Spread the love

Dlaczego Twoja firma potrzebuje zarządzanego wsparcia IT

Na początek: Czym jest zarządzana pomoc techniczna IT?

Pojęcie zarządzanego wsparcia IT jest czasami źle rozumiane. Zarządzane wsparcie informatyczne ma miejsce, gdy firma zleca swoje potrzeby informatyczne (konserwację serwerów i komputerów stacjonarnych, wsparcie użytkowników itp.) zewnętrznej firmie informatycznej.

Dzięki zarządzanemu wsparciu IT otrzymujesz fachową opiekę nad swoją siecią i stałe wsparcie IT dla wszystkich Twoich potrzeb technologicznych, aby zapewnić bezproblemową produktywność w Twoich systemach. Twoja infrastruktura sieciowa, aplikacje i maszyny są obsługiwane z centrum danych klasy korporacyjnej przez certyfikowanych ekspertów. Technicy ci są przeszkoleni, aby Twoje systemy spełniały, a nawet przekraczały stale zmieniające się wymagania użytkowników i klientów.  Niezależnie od napotkanego problemu otrzymasz wsparcie zespołu inżynierów z wieloletnim doświadczeniem technicznym.

Oto prawdziwy złoty aspekt zarządzanego wsparcia IT: jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów technicznych, zarządzana pomoc IT zajmuje się nimi, zanim się pojawią. To robi dużą różnicę w wydajności w porównaniu do reaktywnego IT, gdzie technicy idą do pracy tylko wtedy, gdy coś pójdzie nie tak.

Akt prewencji jako klucz do rozwiązywania problemów

Kiedy zastosujesz akt prewencji do czegokolwiek, natychmiast staje się mniej chaotyczny. W dziedzinie zdrowia cały czas słyszymy o profilaktyce, nawet jeśli nie zawsze jest ona przestrzegana. Zdecydowanie zbyt wielu ludzi nie zajmuje się zbytnio profilaktyką zdrowotną i ostatecznie robi rzeczy, które później zagrażają ich zdrowiu.

Podobnie działa w złożonym świecie IT. Być może niektórzy technicy obawiają się, że zapobieganie problemom z komputerem pozbawi ich pracy. Prawda jest taka, że w IT wszystko może się nie udać, niezależnie od profilaktyki. Konieczna jest również inna konserwacja. Niezależnie od tego, zapobieganie wielkim wydarzeniom może pomóc zaoszczędzić przestoje firmy, które dramatycznie wpłynęłyby na biznes.

W JNS zapewniamy zarządzane wsparcie IT i stosujemy uncję prewencji w celu zapewnienia dobrego stanu IT. Jakie rzeczy zrobimy, aby zapewnić Ci spokój ducha na temat Twoich systemów komputerowych?

Zarządzana ochrona

Jedną z naszych metod prewencyjnych jest całodobowe monitorowanie Twojej sieci, dzięki czemu nie musisz się martwić złodziejami internetowymi lub innymi cyber zagrożeniami. To już eliminuje wszelkie zagrożenia z ogromnym marginesem. Cyber zagrożenia, które się przedostaną, zostaną natychmiast rozwiązane, ponieważ będziemy ich świadomi. Jeśli zdarzy się to w środku nocy, Ty i Twój wewnętrzny zespół IT nie będziecie musieli wzywać, aby poradzić sobie z poważnym kryzysem.

Zapewniamy również ochronę antywirusową poczty e-mail, dzięki czemu nie musisz się martwić o otwieranie wiadomości zawierających oszustwa phishingowe lub złośliwe oprogramowanie. Obejmuje to dodatkowo ochronę przed spamem, która pomaga utrzymać skrzynkę e-mail w czystości i wyświetlać tylko prawdziwe wiadomości biznesowe.

Będziesz mieć również doskonałą kopię zapasową swojego serwera, więc jeśli Twój serwer ulegnie awarii, nie będziesz musiał się martwić utratą plików lub innych danych.

Będziemy tym wszystkim zarządzać przez cały rok za przystępną miesięczną stawkę. Dodatkowo, gdy Twoja firma się rozwinie, nasz zespół może pomóc Ci w projektowaniu stron internetowych i marketingu przychodzącym, aby przenieść Twoją firmę na wyższy poziom. Zapewniamy wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić bezpieczeństwo i rozwój małym i dużym firmom.

Skontaktuj się z nami tutaj w JNS, aby dowiedzieć się więcej o naszych metodach prewencyjnych, których użyjemy, aby zapewnić płynne działanie systemów komputerowych. Usuń wszelkie stygmaty, które słyszałeś o Managed IT i przekonaj się, ile pieniędzy i czasu pozwoli Ci to zaoszczędzić.