Spread the love

Outsourcing informatyczny w Polsce  24/7

Czy dział IT ma problemy z nadążaniem za rozwojem firmy? Czy Twój zespół IT spędza zbyt dużo czasu na codziennym zarządzaniu IT, a za mało czasu na dostarczanie strategicznej wartości firmie? To trudna żonglerka, ale jednym ze sposobów na pokonanie tych wyzwań jest outsourcing. Outsourcing informatyczny pozwoli Ci na prowadzenie bardziej elastycznej, sprawnej i skalowalnej operacji IT, niż jesteś w stanie zapewnić we własnym zakresie. Może ponownie wzmocnić Twój zespół IT, uwalniając więcej czasu na projekty strategiczne.

Jak JNS może Ci pomóc?

Nasze rozwiązanie outsourcingu IT, przeznaczone dla firm i osób indywidualnych, umożliwia przekazanie nam pełnej odpowiedzialności za użytkowników końcowych i infrastrukturę. Nasz dział obsługi 24/7/365 zapewni wsparcie pierwszej, drugiej i trzeciej linii użytkownikom końcowym i zadba o infrastrukturę zgodnie z określonymi godzinami i standardowymi umowami, jednocześnie upewniając się, że wyniki są w pełni dostosowane do celów biznesowych. Dzięki rozwiązaniu outsourcingowemu firmy JNS możesz również skorzystać z doświadczonego zespołu konsultantów IT, inżynierów oprogramowania, architektów chmury i kierowników projektów w celu uzyskania doradztwa informatycznego lub dodatkowego wsparcia w celu szybszego wdrożenia znaczącej infrastruktury IT i projektów transformacji aplikacji.

Nasz prosty proces wdrażania

Zdajemy sobie sprawę, że podjęcie decyzji o przekazaniu całości lub części operacji IT stronie trzeciej jest ważne, a płynne przejście jest kluczem do sukcesu trwającego partnerstwa. Dzięki JNS jesteś w bezpiecznych rękach. Nasza sprawdzona i przetestowana metodologia opiera się na wieloletnim doświadczeniu. Postępując zgodnie z pięcioma prostymi krokami opisanymi poniżej, przeniesiemy całość lub część Twoich usług IT od Ciebie lub Twojego obecnego dostawcy do nas, płynnie, sprawnie i na czas.

Krok 1

 Inicjacja projektu

Wyznaczamy dedykowanego menedżera, ustalamy plan i uzgadniamy kryteria oraz podejście do wdrożenia.

Krok 2

Transfer wiedzy

Przechwytujemy i dzielimy się wiedzą posiadaną przez istniejących dostawców i zespoły wewnętrzne. Nakreślamy role i obowiązki każdej ze stron w procesie.

Krok 3

Zestawy narzędzi

Przechwytujemy informacje związane z umową, wdrożeniem i konfiguracją zestawów narzędzi do obsługi zarządzanej usługi.

Krok 4

Wsparcie tymczasowe

Bierzemy odpowiedzialność od obecnego dostawcy lub klienta za usługi w podejściu etapowym, aby złagodzić jakikolwiek potencjalny wpływ na dotychczasową działalność biznesową.

Krok 5

Przekazanie

Po „dacie rozpoczęcia usługi” przejmujemy umownie odpowiedzialność za dostarczenie wszystkich usług objętych zakresem.

Czy chcesz przejść do nowego dostawcy outsourcing informatyczny?

Jeśli tak, chętnie z Tobą porozmawiamy! Niektóre z naszych najbardziej udanych długoterminowych partnerstw są realizowane z zewnętrznymi podmiotami zewnętrznymi. Są to organizacje, które przerosły możliwości swojego dotychczasowego partnera i przeniosły się do firmy JNS, aby uzyskać bardziej dojrzałą usługę. Jeśli Twój dostawca nie realizuje Twoich umów lub nie jest już w stanie spełnić Twoich wymagań w zakresie całodobowej pracy, innowacyjności i możliwości skalowania, być może nadszedł czas na zmiany. Zmiana dostawcy nie jest tak zniechęcająca, jak myślisz. Postępuj zgodnie z naszym prostym procesem i dowiedz się, czy jesteś gotowy na outsourcing informatyczny firmy JNS.